Castrol i SEAT sponsorami Rajdu Polski Kobiet

Współpraca pomiędzy firmami Castrol i SEAT została poszerzona o działania na rzecz wzrostu świadomości w zakresie profilaktyki zdrowotnej i bezpieczeństwa kobiet.

W tym roku do grona sponsorów Rajdu Polski Kobiet, obok SEAT-a, dołączyła firma Castrol. Druga edycja tej imprezy, organizowanej przez Fundację Teraz Kobiety, odbędzie się w dniach 26-27 maja. Sportowa rywalizacja i edukacja – to najważniejsze elementy, które zdecydowały o zaangażowaniu firmy Castrol w Rajd Polski Kobiet. W wydarzeniu wezmą udział panie nie tylko realizujące się w swojej pasji, kochające samochody i aktywne życie, lecz także dbające o zdrowie. Najważniejszym celem akcji jest walka z chorobami nowotworowymi u kobiet i promowanie wykonywania badań profilaktycznych.

„Rajd, oprócz promocji edukacji zdrowotnej, jest również doskonałą okazją do zwrócenia uwagi na bezpieczeństwo za kierownicą” – mówi Marek Sobolewski, Dyrektor Sprzedaży w Castrol. „Odpowiedzialna jazda samochodem to przecież nie tylko przestrzeganie przepisów ruchu drogowego, lecz także dbałość o samochód. Razem z SEAT-em chcemy zwrócić uwagę kobiet na bardzo ważne aspekty bezpieczeństwa w samochodzie, takie jak regularne przeglądy, kontrola stanu ogumienia, oświetlenia, hamulców czy płynów eksploatacyjnych.”

Tegoroczna edycja Rajdu Polski Kobiet odbędzie się w dniach 26-27 maja na trasach w okolicach Warszawy. Do rywalizacji stanie kilkadziesiąt załóg, w składzie których znajdą się m.in. marszałek Sejmu Ewa Kopacz, prezenterki Agnieszka Szulim i Anna Popek, aktorka Ewa Gawryluk czy Minister Sportu i Turystyki Anna Mucha.

 Na trasie rajdu będą stały mammobusy, cytobusy i ambulanse do poboru krwi, z których będą mogły skorzystać wszystkie mieszkanki miast i gmin, przez które będzie wiodła trasa rajdu. Badaniom zostaną poddane także wszystkie uczestniczki imprezy. Natomiast eksperci Castrol będą służyć radą w zakresie dbałości o bezpieczeństwo auta – podczas rajdu będzie można m.in. sprawdzić poziom oleju.

Castrol i SEAT od dwóch lat, w ramach globalnego strategicznego kontraktu, wspólnie opracowują nowatorskie technologie i rozwijają środki smarne. Na rynku polskim obaj partnerzy od roku prowadzą działania biznesowe, a obecnie poszerzają je o aktywności marketingowe. Jedną z nich jest udział w Rajdzie Polski Kobiet. Obie firmy planują także wspólne akcje sprzedażowe i promocje w autoryzowanych serwisach SEAT-a.

 

Authors

Related posts

Top