Dieta na płaski brzuch

Która z nas nie marzy o płaskim brzuchu?! Dla wielu kobiet ta część ciała jest prawdziwa udręką. Jeśli marzy ci się idealny brzuch w tydzień, to podążaj za tymi paroma radami, które pomogą ci zlikwidować problem w rekordowym tempie.

Po pierwsze uwierz w siłę owoców. Okazuje się, że ananasy bardzo dobrze wpływają na nasz organizm. Nie tylko są bardzo dobre w smaku, ale także zawierają enzymy, które przyspieszają przemianę materii. Pij codziennie rano szklankę soku ananasowego, który poprawi twój metabolizm, a tu już pierwszy krok do tego, aby polepszyć wygląd twojego brzuszka. Jednak należy uważać z wypijanymi napojami w ciągu dnia. Może się okazać, że większość kalorii nieświadomie wypijamy. Dlatego przede wszystkim powinno się pić wodę (około 1,5 litra dziennie). Woda poprawia przemianę materii i zapobiega powstawaniu zaparć. Przy diecie wysokobłonnikowej, duża ilość wody jest niezbędna. Woda zwiększa objętość wydalin, przez co droga „odpadków’ przez jelita jest krótsza. Zaleca się też, aby przed posiłkiem wypić szklankę wody, aby wypełnić trochę żołądek. W czasie, gdy się odchudzamy, możemy powstrzymać na pewien czas głód popijając wodę. Powoduje ona pozorne uczucie sytości, lub też przyczynia się do tego, iż nie objadamy się zbytnio.

Według przeprowadzonych badań okazuje się, że osoby, które jedzą mniej węglowodanów, a trochę więcej protein, tracą o około 10% więcej z brzucha, niż osoby, które jedzą same węglowodany. Dzieje się tak, gdyż produkty bogate w skrobię, takie jak ziemniaki, czy zboże, wytwarzają gazy na długo po ich zjedzeniu. Pamiętajmy, że nasz organizm potrzebuje również białka zwierzęcego do prawidłowego funkcjonowania. Oczywiście nie należy przesadzać w druga stronę i wyrzec się węglowodanów na rzecz białka. Warto jednak zmniejszyć ilość spożywanych węglowodanów i znaleźć na talerzu miejsce dla chudego mięsa (drób) oraz ryb, które dostarczają naszemu ciału kwasy omega-3.

Innym ciekawym sposobem jest picie zielonej herbaty. Osoby, które, odchudzając się, piły codziennie zieloną herbatę, odniosły cztery razy większe efekty niż inne osoby, przyjmujące dziennie tę samą ilość kalorii. Wniosek jest prosty: zamieńmy takie napoje jak kawa, czy mocna herbata, na odchudzającą, zieloną herbatę. Oczywiście nie myślmy, że herbata sama nas będzie odchudzać, jest to tylko środek wspomagający nasz organizm, przyspieszający metabolizm, a nie likwidator tłuszczu.

Kolejna rada dotycząca spożywania posiłków odnosi się do szybkości ich jedzenia. Nie spieszmy się, przeżuwajmy dokładnie każdy kęs. W ten sposób szybciej poczujemy się syci i łatwiej nam będzie wyczuć ten moment, w którym będziemy najedzeni. Szybkie jedzenie nie sprzyja naszemu zdrowiu. Łatwo się wtedy przejeść oraz dostać niestrawności. Jedzenie powinno być codziennym rytuałem, czasem na relaks, a nie gonitwą. Więc wyznaczmy sobie pół godziny czasu i spokojnie zabierzmy się za jedzenie. Starajmy się jeść raczej w domu. Szybkie potrawy kupowane na mieście są niezdrowe i zawierają dużą ilość kalorii. W domowym zaciszu bardziej kontrolujesz to, co jesz. Poza tym szybkie dania zawierają dużą ilość soli, która niekorzystnie wpływa na nasz organizm. Powoduje ona zatrzymywanie wody w organizmie, przez co możemy czuć się grubsi niż w rzeczywistości jesteśmy.

Oprócz tych paru rad, należy również pamiętać o ćwiczeniach. Aby uzyskać odpowiednie efekty potrzebna jest dieta połączona z umiarkowanym wysiłkiem sportowym. Warta polecenia jest pływalnia, która pomaga w wysmukleniu całej sylwetki, ale również można zrobić parę ćwiczeń dziennie nie wychodząc z domu. Wszystko zależy od naszej motywacji i samodyscypliny w dążeniu do celu.
Marta Akuszewska

hastagi na stronie:

#dieta na płaski brzuch w tydzień #płaski brzuch w tydzień dieta #szybka dieta na płaski brzuch

Authors

Related posts

Top