Picie wody mineralnej zmniejsza ryzyko próchnicy zębów mlecznych

Naukowcy stwierdzili, że picie wody mineralnej zmniejsza ryzyko próchnicy zębów mlecznych. Chociaż niektóre wody mineralne zawierają optymalną ilość fluorków, zapobiegającą powstawaniu próchnicy, to jednak większość zawiera zbyt małe ilości tych związków, a etykiety na butelkach nie uwzględniają ich zawartości.

Naukowcy stwierdzili, że picie wody mineralnej zmniejsza ryzyko próchnicy zębów mlecznych. Chociaż niektóre wody mineralne zawierają optymalną ilość fluorków, zapobiegającą powstawaniu próchnicy, to jednak większość zawiera zbyt małe ilości tych związków, a etykiety na butelkach nie uwzględniają ich zawartości.

Czyżby to oznaczało, że należy częściej podawać dziecku wodę mineralną?

VA:F [1.9.17_1161]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VA:F [1.9.17_1161]
Rating: 0 (from 0 votes)

Related posts:

  1. Zamiast plomb pasta do zębów Naukowcy z Japonii w najnowszym numerze "Nature" opisują swoje odkrycie. Pasta z syntetycznym odpowiednikiem szkliwa pomoże w leczeniu małych ubytków w zębach i ograniczy rozwój próchnicy....
  2. Tłuszcze rybie obniżają ryzyko osteoporozy Naukowcy z Purdue University i Indiana University zaobserwowali, że omega-3 sprzyjają tworzeniu się tkanki kostnej. Natomiast, kwasy omega-6, zawarte w produktach pełnoziarnistych i czerwonym mięsie, przyczyniają się do utraty masy kostnej....
  3. Dieta na płaski brzuch Która z nas nie marzy o płaskim brzuchu?! Dla wielu kobiet ta część ciała jest prawdziwa udręką. Jeśli marzy ci się idealny brzuch w tydzień, to podążaj za tymi paroma......

RozwiD TAGI