Dieta

2006: Dieta mineralno – witaminowa

Dieta obfituje w produkty mineralno-witaminowe, które są niezbędne dla naszego zdrowia i urody. Są one łatwo dostępne, tanie, świeże, smaczne i w dużej mierze mogą pochodzić z własnego ogródka. Oparta na nich dieta dostarcza około 1000 kcal dziennie, dzięki czemu pozwala na łatwe i bezbolesne zrzucenie około 1 kilograma nadwagi

Dieta obfituje w produkty mineralno-witaminowe, które są niezbędne dla naszego zdrowia i urody. Są one łatwo dostępne, tanie, świeże, smaczne i w dużej mierze mogą pochodzić z własnego ogródka. Oparta na nich dieta dostarcza około 1000 kcal dziennie, dzięki czemu pozwala na łatwe i bezbolesne zrzucenie około 1 kilograma nadwagi tygodniowo.

Trwa: 7 do 21 dni.
Odchudza: około 1 kg tygodniowo.
Można ją powtarzać: co 2-3 miesiące.
Polecana: wszystkim dorosłym, zdrowym osobom.
Niewskazana dla: dorastającej młodzieży, kobiet ciężarnych i karmiących.
Szczególnie bogata w: witaminy A, E, C, B6, B12, kwas foliowy oraz błonnik.

DZIEŃ I

I Śniadanie 272 kca
l Śniadanie smakosza, szklanka kawy zbożowej bez cukru

II Śniadanie 100 kcal
1 duża brzoskwinia lub 1 duże jabłko, 1 szklanka wody mineralnej niegazowanej.

Obiad 356 kcal
“Ananasowa wyspa”, kalarepka z kiełkami i koperkiem, szklanka herbaty poziomkowej bez cukru.

Podwieczorek 96 kcal
Szklanka kompotu wiśniowego.

Kolacja 200 kcal
Kukurydza duszona z warzywami i mięsem, kromka chleba pełnoziarnistego, posmarowanego 1/2 łyżeczki margaryny niskokalorycznej, szklanka herbaty zielonej bez cukru

DZIEŃ II

I Śniadanie 230 kcal
Twarożek z owocami, kajzerka posmarowana 1/2 łyżeczki margaryny niskokalorycznej, szklanka herbaty bez cukru.

II Śniadanie 120 kcal
Miseczka kisielu morelowego, szklanka wody mineralnej niegazowanej.

Obiad 360 kcal
Potrawka z indyka z winogronami i jałowcem, ziemniaki gotowane (100 g), szklanka herbaty leśnej bez cukru.

Podwieczorek 90 kcal
Galaretka arbuzowa.

Kolacja 199 kcal
Roladki z cukinii i marchewki, fasolka w białym sosie, szklanka herbaty bez cukru.

DZIEŃ III

I Śniadanie 270 kcal
Ryż z truskawkami, szklanka kawy zbożowej bez cukru.

II Śniadanie 126 kcal
Kapusta pekińska z kurczakiem, szklanka herbaty bez cukru.

Obiad 390 kcal
Cukinia faszerowana, szklanka wody mineralnej niegazowanej.

Podwieczorek 102 kcal
Mus porzeczkowy (150 g).

Kolacja 180 kcal
Zupa z malin z ryżem (20 g przed ugotowaniem).

A to już wiesz?  Aromat prosto ze Sri Lanki

szczegółowy plan do tej diety znajdziesz tu

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy