Dieta

Dieta wiosenna

Na wiosnę diea powinna być delikatna. Zwłaszcza, że umozliwająnam to nowalijki. Koniecznie odstaw tłuszcze zwierzęce (słoninę, smalec, boczek), cukier, wieprzowinę i tłuste wędliny, a także produkty przetwarzane – z puszek oraz torebek. Jedz za to owoce, warzywa i
<%image(20051111-witaminy-vitamin.jpg|64|66|Dieta wiosenna)%>

Na wiosnę diea powinna być delikatna. Zwłaszcza, że umozliwająnam to nowalijki. Koniecznie odstaw tłuszcze zwierzęce (słoninę, smalec, boczek), cukier, wieprzowinę i tłuste wędliny, a także produkty przetwarzane – z puszek oraz torebek. Jedz za to owoce, warzywa i ryby.

Oprócz chudego mięsa, ryb, warzyw i owoców jedz pełnoziarniste pieczywo, kiełki, brązowy ryż, kasze, odtłuszczone mleko, jogurty i kefiry, chudy biały ser, ryżowe krakersy, popcorn (ale bezsoli). Pij herbatki owocowe i ziołowe oraz soki owocowe (bez cukru) i warzywne.

A to już wiesz?  Babka wielkanocna

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy